• בי הפי - אירוע שיווק חוויתי
  • בי הפי - אירוע שיווק חוויתי
  • בי הפי - אירוע שיווק חוויתי
  • בי הפי - אירוע שיווק חוויתי
  • בי הפי - אירוע שיווק חוויתי
  • בי הפי - אירוע שיווק חוויתי

שיווק חוויתי

מדוע כדאי לכם להפעיל שיווק חוויתי?


שיווק חוויתי היא טכניקת שיווק מודרנית בה משתמשים בעלי עסקים בטכניקות שונות לעורר תגובות רגשיות אצל הלקוחות הפוטנציאלים וזאת כדי לקרב אותם למוצר בפרט ולמותג בכלל. על החברה להבין אילו חושים היא רוצה לעורר ולהפעיל אצל הלקוח.

החוויה שבשיווק

מדוע שיווק חוויתי הוא חובה כיום לכל עסק?


אנשים רבים בונים מחסום מנטלי עצמתי במיוחד בכל הקשור לפרסומות. לאנשים אין סבלנות כיום לפרסומות ולכן יקליטו תכניות טלוויזיה ויעבירו את הפרסומות, יחסמו באנרים ברחבי הרשת וכמובן יתעלמו מכל המסרים השיווקיים אשר יישלחו אליהם. השיווק החוויתי נועד לחבר בין הלקוח למותג וזאת על ידי מעורבות רגשית ופיסית של הלקוח עם המותג.

דוגמאות לשיווק חוויתי?


שיווק חוויתי מאפשר לנו להגיע אל הלקוחות ולהדוף את המחסום המנטלי שלהם, זאת על ידי הפעלת אחד החושים שלהם. כך למשל, כאשר אנו נותנים ללקוח לטעום את המוצר לפני רכישתו. דוגמה נוספת היא שתייה שמפניה באירוע קידום מכירות של מכוניות יוקרה. יצירת המעורבות הרגשית והרגשת ה"טעם" כאשר אנו חושבים על המוצר מגבירים את הרצון שלנו לרכוש אותו.


'.בי הפי.'
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1