• בי הפי - אירועי קידום מכירות
  • בי הפי - אירועי קידום מכירות
  • בי הפי - אירועי קידום מכירות
  • בי הפי - אירועי קידום מכירות
  • בי הפי - אירועי קידום מכירות
  • בי הפי - אירועי קידום מכירות

אירוע לקידום מכירות

קידום מכירות (קד"מ) הוא פשוטו כמשמעו – קידום המכירות של מוצר/שירות/מותג מסוים. פעולה זו מתבצעת על ידי פעילויות שיווק שונות שמטרתם "לדחוף" את המוצר לתודעת הלקוחות בעזרת טכניקות שונות, לדוגמה: מתנה בחינם שהלקוח יעשה בה שימוש, טעימות שונות, קריאת חומרים שיווקיים במדיות השונות ועוד.

אירוע קידום מכירות מוצלח

אירועי קידום מכירות בקבוצות ומפגשים:


ארגנו יום פתוח ללקוחות שלכם שבו הם יוכלו להתרשם מהמוצר שלכם, ליהנות משימוש ניסיוני במוצר, לספק לאנשים חוויה מרגשת ומהנה. נושא היום משתנה בהתאם למוצר או השירות שאתם מקדמים. אם לדוגמה אם מקדמים סדנא בתחום
מסוים, תוכלו לארגן סדנה חינמית ולתת לאנשים לטעום מהידע והניסיון שלכם. אם אתם מקדמים מאכל כלשהו – תוכלו לארגן אירוע עם תכנית אומנותית כלשהי ולחלק טעימות ממוצריכם.


חלוקת פליירים וחומרים מודפסים:


אירועי קד"מ הם דרך מצוינת לקידום המותג שלכם, אך ישנם שיטות נוספות לקידום מכירות וקידום המותג שלכם וזאת על ידי הגעה לתודעת הלקוחות שלכם באמצעות פליירים וחומרי פרסום מודפסים. הדפסת הפליירים נחשבת לזולה יחסית ועשויה להיות יעילה בהתחשב בכך שייתכן וכמה מכירות בלבד כבר יכסו את הוצאות הפרסום.


חלוקת מתנות ו"טעימת" המוצר:


דרך נוספת לקידום המותג שלכם היא באמצעות אירועי קד"מ בהם אתם מחלקים מתנות הכוללות את לוגו החברה שלכם, או מתנות שהן המוצר – לדוגמה קפסולות קפה או קרטון גלידות חדשות. בין אם מדובר באוכל, שתייה או כל מוצר אחר – ניתן לחלק אותו במתנה הן לצורך הגברת המודעות כלפי החברה והמוצר והן לצורך שימוש ניסיוני במוצר, שזה המשתמש ירכוש יותר מאותו מוצר או מוצרים נוספים בסדרה. כך למשל חברת בגדים יכולה לתת ללקוחותיה חולצה במתנה שהם יבחרו מראש וידפיסו אותה במגוון מידות וצבעים. לקוחות פוטנציאלים ישמחו לקבל חולצה בחינם במידה שלהם ובצבע שהם אוהבים (וגם אם אין כאלה מתאימים, הם ישמחו לקבל אותה) וייתכן וירכשו כבר במקום מוצרים נוספים שלכם.


'.בי הפי.'
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1