• בי הפי - אירוע תוכן והשקה
  • בי הפי - אירוע תוכן והשקה
  • בי הפי - אירוע תוכן והשקה
  • בי הפי - אירוע תוכן והשקה
  • בי הפי - אירוע תוכן והשקה
  • בי הפי - אירוע תוכן והשקה

אירוע השקה

סיימתם לעבוד על האפליקציה שתכננתם, או לעצב את המוצר שאתם חולמים עליו כבר חודשים, והגיע הרגע להציג אותו! בדיוק למטרה זו מקיימים אירועי השקה – אירועים נוצצים, מפתיעים, שצריכים לשווק את המוצר החדש שלכם בצורה הטובה ביותר. עם ההתפתחות הטכנולוגית של היום, חידוש רודף חידוש, טכנולוגיות חדשות צצות בכל יום, חשוב שתצליחו ליצור אירוע תוכן שיצליח לרגש ולפנות אל קהל היעד שאתם מכוונים אליו. אירועי השקה מצליחים גם הם לעמוד בקצב החידושים, וכיום אפשר למצוא מגוון עצום של רעיונות להצגת הקונספט שלכם. חברות חדשות הנכנסות לשוק מנסות לשווק את המותג שלהן באמצעות רעיונות חדשים ומרגשים כמו – מופעים יוצאי דופן, פירוטכניקה, מרצ'נדייז מקורי, תצוגות מרשימות ומקוריות של מוצרים ועוד.

השקה של מוצר

התפיסה בשוק כיום היא שמעבר למוצר חדש, הלקוח מקבל חוויה אחרת שלא קיימת בחברות אחרות, ולכן חברות חדשות עושות מאמצים אדירים על מנת לבדל ולייחד את המוצר שלהן לעומת יתר השוק, ולגרום לו להראות יוקרתי יותר, מיוחד יותר, או ממוקד לקהל יעד ספציפי מאוד.

אירועי תוכן עוסקים בעצם בנושא מסויים שנבחר על ידיכם, שאותו אתם מעוניינים לקדם. הנושא מועבר באמצעות שימוש בפעילויות שונות, המתאימות לנושא, תכנון מוקפד של אירועי תוכן יצליח לשלב בין הנושא לבין היישום שלו (למשל, אירוע תוכן העוסק באנרגיה ירוקה יעביר טוב יותר את הרעיון אם יעשה בו שימוש בכלים ממוחזרים או באנרגיה סולארית).

על אותו משקל, כדאי גם לבחור את המיקום כך שיתאים באופן אופטימלי לקונספט, אירועי תוכן הפונים לקהל של מטפלים אלטרנטיבים יכול להתרחש בחיק הטבע באווירה טבעית ורגועה, לעומת אירוע תוכן העוסק במכשור רפואי חדיש, שיתאים יותר להערך במתחם טכנולוגי סגור, המעביר את הרעיון בצורה טובה יותר, וגם מחזיק אמצעים שיתאימו יותר להעברת התוכן הדרוש.

לסיכום, אירועי השקה ואירועי תוכן הם בעלי אופי דומה – שניהם נועדו להעביר מסר מסוים כך שישאיר רושם עז על קהל היעד שלהם, הם נועדו להרשים את המוזמנים ולהחדיר את הקונספט (או את המוצר החדש שלכם, במקרה של אירועי השקה), ולמצות את המירב מהאירוע הנוצץ שאירגנתם. 


'.בי הפי.'
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1